Träna!

Godkväll. :)
 
Ska gå och träna alldeles strax, men får köra lugnt idag eftersom jag känner mig jättedålig.. är jättehes och hostar typ hela tiden. 
Igår var jag med Virginia och det var kul, precis som vanligt. Träffar typ aldrig henne så vi har alltid jättekul när vi ses. Hon är en av mina bästvänner och hon känner mig utan och innan. Berättade för henne att jag kände mig dålig innan och hon är så söt, tänkte komma bort med massa chips och medicin. <3 love yoooou. Vill dock inte smitta henne, så.. men vi ska kanske ses senare ikväll. 
 
Idag har jag inte gjort något speciellt. Bara varit hemma och typ lyssnat på hög musik och vart jävligt uttråkad. Hjälpte mamma att städa lite... första gången typ.
 
Nu ska jag gå lalala, hejdå! 
bjuder på en fin bild på Theo Rossi <3
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: