Oops

Just det, jag hade en blogg.
 
Idag ligger jag bara hemma och kollar på Modern Family vilket jag gjort i flera dagar nu. Eller ah, hela veckan. SÅ fort jag kommer hem efter skolan lägger jag mig i soffan och glor på det. Riktigt kul och bra, älskar typ alla karaktärer och det får mig att skratta högt flera gånger under varje avsnitt :)
 
Imorgon är det måndag och jag tackar gud för att det är studiedag! 
 
Det visar sig också att min bihåleinflammation eller vad fan det nu heter inte har lagt sig än så jag får ta massa ipren och nässpray, heh. 
 
Adjö


Kommentarer
Postat av: Olivia Nilsson

Just det du hade en blogg.... :D

#NMY
Imorgon är det måndag och jag tackar gud för att det är studiedag!

Haha :D

Svar: Haha ja!
linneabengtssons.blogg.se

2014-03-11 @ 11:04:40
URL: http://www.oliviaaaanilssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: